Ir al contenido principal

ASÍ SON EU: CÓMO ME VEN?

Gemma é unha rapaza rara, pero é moi simpática; nótase que é boa xente porque eu vexoo; é moi divertida, xa que me río moito con ela; transmite confianza, porque non acostumo a abrirme con moita xente e con ela pois si; e o último que teño que decir dela e que é coma unha irmá insufrible que teño.

Noemi, 16 ( mellor amiga ).



Gemma é unha persona amable e simpática , o que ven sendo maja; é alguén que se preocupa por a xente independientemente de como a traten inda que non o pareza; vexoa na llama como se dí hoxe en día; gústalle moito o anime inda que para min só son debuxos xaponeses; debuxar encantalle e faino moi ben, ou é o que eu penso e por último pero non menos importante é unha persona a que se lle pode ter moita confianza.

Mario, 16 ( bó amigo ).


Comentarios

Entradas populares de este blog

DÍA DA PAZ

Para conmemorar o Día da Paz realizamos un cartel inspirado na cita de Gandhi: Non hai camiño para a paz, a paz é o camiño.